Livrare & Retur
Statusul unei comenzi
Pentru localitatile din afara retelei de curierat, se percepe un cost suplimentar de 9 lei (zona 1.1) si 19 lei (zona 2) pentru livrarea coletelor. Aceasta se adauga peste taxa de livrare.
POLITICA DE RETUR
1.Retragerea din contract sau renuntarea la cumparare aplicabila persoanelor fizice (care au calitatea de Consumator
a) Procedura de retur:
– Pasul 1: Se completeaza formularul de retur – Click aici pentru formularul de RETUR.
– Pasul 2: Se trimite produsul (conform punctului 4 – Date returnare) in atentia departamentului Retur. Pachet trebuie sa contina o copie a facturii fiscale de cumparare a produsului și cererea de retur.
b) Puteți formula orice alta declaratie neechivoca în care va exprimati decizia de retragere din contract, transmisa pe un suport durabil, spre exemplu pe e-mail, la adresa retur@itmz.ro
c) Formularul de retur in format printabil poate fi descarcat si prin urmatorul link:
Returnarea produselor se poate face prin orice firma de curierat preferata de client respectand pasii mai sus mentionati. Coletele nu se pot expedia prin Posta Romana. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator. Returnarea se va face in termen de 14 zile calendaristice de la solicitarea de retragere / renuntare / returnare.Se recomanda returnarea produselor cu optiunea verificare colet.
Sunt exceptate de la dreptul de retragere contractele la distanta incheiate conform art 16 din O.U.G 34.
Renunțarea la produsele cumpărate fără invocarea vreunui motiv, conform legii comerțului la distanță (O.U.G. nr. 34 / 2014 cu modificarile ulterioare).
Produsele vor fi returnate în ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte, documentele care le-au însoțit și cu o copie a Facturii de achiziție. Returnarea unui produs fără ambalajul acestuia sau fără accesorii ale ambalajului (spre exemplu suporți de siguranță, elemente de protecție din carton sau polistiren etc.) sau ale produsului va duce la diminuarea valorii produselor, conform celor menționate mai jos. Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, pete, socuri, etc.. fara ca acestea sa fie aduse la conformitate.
Cheltuielile de returnare si costurile serviciilor asociate deja executate la momentul livrării și plății comenzii, respectiv costurile de livrare, ramburs, comisioanele bancare și cele pentru plata online vor fi suportate de client, iar rambursarea contravalorii produsului se va face în cel mult 14 de zile de la data la care suntem informați cu privire la decizia dumneavoastră de retragere din contract, dar nu înainte de data recepționării bunurilor.
Conform art 8.5 al contractului agreat intre mobilpay.ro si itmz.ro, operatiunile platite prin card nu trebuie sa faca obiectul unei returnari partiale sau totale printr-un alt mijloc de plata. In cazul anularii comenzii sau returnarii acesteia de catre cumparator, itmz.ro trebuie sa foloseasca functionalitatile puse la dispozitie de solutia software pentru anularea operatiuniilor. […] itmz.ro se obliga sa respecte pe toata durata de valabilitate a prezentului contract toate instructiunile, procedurile de procesare si normele tehnice de securitate transmise de Banca pe parcursul configurarii site-ului sau ulterior, comunicate direct sau prin intermediul Procesatorului.
Următoarele categorii de produse NU se pot returna decat sigilate:
1. Consumabile (filtre și cartușe filtrante, cartușe refil, acumulatori, cartușe imprimantă, accesorii birotică și papetărie etc.);
2. Produse de îngrijire personală, cosmetice, parfumuri;
3. Produse pentru igiena intimă (absorbante, irigatoare, gel intim,reserve periute de dinti, etc.) și igiena dentară (periuțe de dinți, irigatoare bucale etc.)
4. Extensii de garanții;
5. Birotica și papetărie;
6. Produse pentru copii și nou-născuți (scutece și hrană, igienă și îngrijire etc.);
7. Articole pentru gravide (accesorii maternitate și cosmetice gravide etc.);
8. Daca ai cumparat mai multe produse de acelasi fel si vrei sa le returnezi pe toate, doar unul dintre produse poate fi desigilat, restul de produse le putem accepta doar daca sunt sigilate.
9. Produsele aduse in stoc in urma unei comenzi speciale ferme si a efectuarii platii in avans, nu pot fi returnate.
10. Din motive de igiena nu se accepta retur produse de tip masti faciale.
Aceste limitari se aplica conform OUG 34/2014 art. 16.
Solicitarea de retur in cazul persoanelor juridice se va face pe mail, la adresa retur@itmz.ro sau completand formularul de retur din contul itmz.ro
Conditiile de retur in cazul persoanelor juridice ( operatori economici* )/clientilor care nu intrunesc conditiile privind calitatea de consumator*
– perioada de 3 zile lucratoare de la data intrarii in posesie a produsului / produselor
– minim 3 comenzi finalizate (cont Corporate) in prealabil celei pentru care se doreste returnate cu o valoare de minim. 10.000 de lei
– completarea formularului de retur in care se va mentiona motivul returnarii si contul IBAN (obligatoriu).
– produsul returnat sa fie sigilat sau nefolosit* (*in cazul produselor fara sigiliu specific – de asemenea in astfel de cazuri se aplica si conditiile de la PUNCTUL 3 din politica de retur).
– produsele acceptate ca retur, se vor returna in termen de maximum 3 zile (calendaristice) de la confirmarea de retur.
* Orice operator economic inregistrat la ANAF in baza unui CUI/CIF cu exceptia organizatilor non-profit sau a asociatilor alcatuite din persoane fizice care nu au ca scop profitul (ex. asociatii de locatari).
Ne rezervam dreptul de aplicare a unei penalizari in cazul produselor care nu indeplinesc conditiile mai sus mentionate sau cu termen de retur depasit.
3. Produse excluse, fara drept de returnare
a) produse confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar
b) produse susceptibile de a se deteriora sau a expira rapid
c) produse consumabile desigilate aferente oricarei categorii de produse din oferta
d) produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator – anumite produse din categoria INGRIJIRE PERSONALA, MAMA SI COPILUL sau SPORT SI FITNESS care se folosesc pentru igiena / ingrijire corporala sau pentru alimentatie.
e) produse care sunt, dupa livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente
f) inregistrari audio, video, sau programe informatice sigilate, care au fost desigilate
g) furnizarea de continut digital care nu este livrat pe un suport material
Aceste exceptii se aplica conform Art. 16 din O.U.G. 34/2014.
4. Date returnare
Returnarea se va face conform datelor de mai jos :
SC Tipo – Media SRL
Adresa: Mihai Bravu 255, parter, Sector 3, Bucuresti
Telefon: 0740 066 084,
E-mail: retur@itmz.ro
Program de lucru: Luni – Vineri 12:00 – 18:00
Returnarea se poate face direct la sediul nostru (adresa de mai sus) sau prin curierat (recomandat FanCourier).
Expeditorul raspunde cu privire la corectitudinea datelor inscrise pe documentul de transport (AWB), cat si de ambalarea corecta si etichetarea coletelor.
Coletele trimise de catre expeditor trebuie sa fie ambalate intr-un mod care sa protejeze produsul de factorii ce pot duce la deteriorarea acestuia pe toata durata transportului (se recomanda folosirea elementelor de siguranta, ex: poliester, carton, folie bule de aer, etc. ). De asemenea, se recomanda ambalarea coletului astfel incat sa corespunda greutatii, formei si naturii continutului, cat si modului si duratei transportului. Ambalajul trebuie sa protejeze continutul astfel incat sa nu poata fi deteriorat prin presiune sau manipulari succesive, putând fi, dupa caz, din cutii de carton, placaj, lemn, plastic umplut cu polistiren.
Termenul de analizare al unei solicitari de retragere din contract poate varia intre 5 – 10 zile de la receptia produsului dar nu va depasi termenul legal de rambursare contravalorii in conformitate cu legislatia in vigoare.
Returnarile prin curierat rapid sau prin posta nu se vor face cu ramburs. Returnarea sumelor de bani achitate se vor realiza ulterior prin transfer bancar.
In vederea evitarii refuzului coletelor deteriorate si pentru verificarea integritatii produselor si accesoriilor, recomandam ca returul sa se faca cu posibilitatea verificarii coletului la receptie.
Conform O.U.G. Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative , “Inainte de expirarea perioadei de retragere, Consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 , in termen de 14 zile calendaristice incepand cu ziua in care intra in posesia fizica a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator.” Returnarea se va face in termen de 14 zile calendaristice de la solicitarea de retragere / renuntare / returnare.
Persoanele Juridice nu pot returna coletele Confom Lege 449 /2003, art 2 Lit a) :
*Consumator – orice persoană fizică sau grup de persoane fizice constituite în asociaţii, care, în cadrul contractelor care intră sub incidenţa prezentei legi, acţionează în scopuri din afara activităţii sale comerciale, industriale sau de producţie, artizanale ori liberale;
Contact Rapid
Tel: 0746 021 900
E-mail: office@itmz.ro
Adresa: Str. Icoanei nr. 61, Parter, Bucuresti
Garantia calitatii
Experienta noastra este garantia calitatii. Toate produsele noastre se excuta prin mijloace proprii de productie. Astfel putem sa controlam perfect timpul si calitatea productiei.
ITMZ.ro apartine Tipo Media SRL - companie cu experienta de peste 15 ani in domeniul vanzarii online si productiei.